Bu Blogda Ara

11 Ekim 2018 Perşembe

AYNI ÜLKEDE NEDEN FARKLI YORUMLAR?


Almanya gezimden sonra Avrupa'ya hayran kaldığımı ve bakış açım büyük oranda değiştiğini söylemiştim.

Sonrasında 2016 yılında İtalya ve İspanyaya, Hollanda'ya gittim.En son 2018 Haziranda Praga gittim.
Öncelikle şunu söylemek isterim ki bulunduğunuz yeri beğenip beğenmemenizi;

  • Yanınızdaki kişi,
  • Ruh haliniz ,
  • Paranız belirler.
Bugüne kadar,tek başıma,erkek arkadaşımla,kız arkadaşlarımla seyahate çıktım,hepsinin keyfi ayrıydı.

Not: Kız arkadaş demişken öyle yeni tanıştığınız kankinizle çıkarsanız sonradan kavga ederek dönersiniz benden söylemesi.Biz 5 kız yediğimiz içtiğimiz bir,sabah kalktığından uyuyana kadar yazışan,her an her hissi birbiriyle paylaşan arkadaşlarız.Üniversite döneminde her gün bir aradaydık,şimdi aylık buluşmalarla kaldığımız yerden dostluğumuza devam ediyoruz.Buluşma planı detayları öğrenmek isterseniz başka bir yazımda anlatırım :)

Genelde yanımdaki insanlar çok problem çıkarmayan tipler,onlar keyif aldıkça ben mutlu oluyorum.Enerji yanındakini etkiliyor bunun farkındayım.Eğer yanımdaki kişi mız mıza başladıysa çaktırmadan ima ediyorum ki sussun :)
Ben mi nasılım ?
Ben keşfetmeye öylesine odaklanıyorum ki ruh halim pozitif ötesi oluveriyor (normalde asla böyle biri değilim)kendimi adete bir gezgin gibi hissedip,ne olsa yılmıyorum.Evden 10 dk yola yürümeye üşenen ben ,40 yıllık jogging yapan kişiler gibi yorulmuyorum günde 20 bin adım buluyor.Açlık susuzluğa ise iyi dayanırım çıtım çıkmıyor,dönerken ne mi oluyor HASTA oluyorum.İstisnasız her seyahatimde hastalanıyorum  :)Ama kendimi inanılmaz özgür hissediyorum ve o hisse bayılıyorum.



Ruh hali konusuna gelirsek,cidden orda bulunma amacınız yorumunuzu büyük ölçüde etkiliyor,ben Amsterdam'a hastayken ve seyahatimin son günlerimde gittiğim için(erkek arkadaşımla vedalaştığım yer) nefret ettim.Birde hava aşırı erken kararıyordu bastı.

Yani her yorum kişinin kendi ruh halinden bir parçadır,siz gitmeden nasıl olduğunu asla bilemezsiniz.
Gidin ve görünnnnn:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe